Stank voor Dank

Ik kreeg wat klachten over mijn absentie terwijl ik zelf dacht dat ik elke week netjes iets uploade, dit bleek allemaal nog in mijn drafts te staan omdat de WordPress app niet doet wat ik wil. Ik zal dus de komende weken blijven uploaden al ben ik tegen die tijd alweer terug op Hollandse bodem.

Afijn, de titel liegt er niet om kind 2 is aan de race. Nou ja race geen echte race, maar hij poept gewoon van zich af en heeft dat zelf niet onder controle.               Als ie terug komt van zijn aller eerste schoolreisje ,inclusief overnachting, stinkt ie op zijn minst 3 uur in de wind. Gemma was erg verkouden en had duidelijk geen erg in de graf lucht die haar jongste mee nam in zijn kielzog. Ik vroeg aan hem of er soms wat mis was maar hij schudde van nee en speelde verder. Tja, het zal wel..

Toen ik tijdens het eten behoorlijk onpasselijk werd van de stank en de oudste in mijn oor fluisterde “he smells like shit!” wees ik Gemma op de kwestie, ze nam hem meteen mee naar de wc. Eenmaal terug deed ze iets te uitgebreid verslag: Twee keer in zijn broek gepoept het arme kind schaamde zich dood.
Ik hoopte dat het van de spanning was en dat het zo snel mogelijk zou over waaien. De volgende dag was er niks aan de hand tot dat opa voor de deur stond en vroeg om schone kleren. Vervolgens reden we met hoge snelheid richting de muziek school, ze hadden gebeld en het was weer raak! Gelukkig hoefde ik het niet op te ruimen. Op dag 3 rees het de pan uit: op school, net uit school en net nadat Carles weg was. Gatver! nu was het toch echt mijn beurt. Vechtend tegen de lunch die niet langer wenste zich in mijn maag te bevinden veegde ik zijn billen af en belde Gemma. 3 x binnen 2 uur is niet normaal dacht ik. Een luier gehaald bij de buren en hem daar in gehesen, dat was een slimme zet want hij poepte nog een keer vlak voor dat Carlos hem kwam halen om naar de dokter te gaan.

Uiteindelijk is het me nog niet duidelijk wat er precies was, iets met een zonnesteek ofzo. Het gaat inmiddels gelukkig weer goed met hem en een nieuwe bijnaam is geboren ‘Poepchinees’ hij vind het heel cool en weet gelukkig niet wat het betekend.

4 juni ’14
Leave a Reply

