Fooore! onverwacht talent

Een zon overgoten week, het was dag in dag uit zweten geblazen en dat zorgde heelaas voor weinig actie.

Zoals ik de andere weken als een dolle de berg op stoof als work out was dat er met deze temperaturen helaas niet bij. De volgende dag vroeg Evelio, de opa van de jongens, of ik een keer mee wou Pitchen op fe golfbaan, zon aanbod kon ik niet afslaan en zo ging de volgende dag mee naar de Golfclub.                               Omringd door grijze rijke stinkerds bleek mijn ongekende talent voor pitchen oftewel proberen de bal zo ver mogelijk te slaan, Evelio was dol enthousiast en vond het tijd om naar het put veldje te gaan, dit was het subtiele precisie werk dus ik had er niet veel van verwacht maar ook daar bleek dat ik het al vrij snel in de vingers had. Opa had het wel gezien en vond het tijd voor het echte werk. Op naar de Pitch and Putt baan! (Golf banen van max. 90 meter) Samen met zijn beste vriend speelden we een wedstrijdje, in eerste instantie deed ik mee voor spek en bonen maar uiteindelijk eindigde ik als 2e. Mocht het ruimtelijk ontwerpen niet lukken kan ik altijd nog een carrière switch maken naar het Professionele Pitch and Putt. Een hele leuke ochtend en absoluut voor herhaling vatbaar!

9 mei ’14
Leave a Reply

